Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Urządzenia elektroniczne do łączenia się z sieciąUrządzenia elektroniczne do łączenia się z siecią
    Internet jest obecnie miejscem, które staje się coraz ważniejsze zarówno dla osób indywidualnych, jak i dla firm. W przypadku osób, które korzystają przede wszystkim z rozrywki bardzo ważne jest posiadanie …
  • Popularne sieciówki z elektronikąPopularne sieciówki z elektroniką
    Siecówki to obecnie nie tylko sklepy odzieżowy czy spożywcze, ale wszelkie sklepy, które są częścią większej inwestycji. Coraz więcej na polskim rynku sklepów sieciowych z elektroniką. Niemal w każdym małym …