Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Nauka języka i odtwarzacz mp3Nauka języka i odtwarzacz mp3
    Multimedia są bardzo pomocne w zdobywaniu wszelkiej wiedzy. Tylko wydaje się, że są one często jedynie stratą czasu i niepotrzebnym wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Nauka jednak coraz częściej wykorzystuje zdobycze …
  • Plecaki szkolne dla chłopcówPlecaki szkolne dla chłopców
    Plecaki szkolne dla chłopców. Wybór dobrego plecaka, z którym dziecko będzie codziennie chodziło do szkoły jest bardzo istotny. Ważne aby plecak był wytrzymały, łatwy w utrzymaniu czystości oraz dobrze usztywniony …