Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.

Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu.

Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Wydruki 3d Warszawa
    Zastosowanie wydruki 3d Warszawa. Jeszcze kilka lat temu drukowanie 3d było ciekawostką rodem z filmów science fiction. Dziś taki sposób drukowania okazuje się być niezwykle przydatny niemal w każdej branży. …
  • Komputery stacjonarne w domu
    Każdy dom stara się dzisiaj w jak największym stopniu wykorzystywać rozwiązania najbardziej nowoczesnej technologii, która będzie w stanie poprawić komfort życia i funkcjonowania całej rodziny. Ogromną trudnością staje się jednak …