Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Rozrywka i multimediaRozrywka i multimedia
    Obecnie w coraz większym stopniu rozrywka przenosi się do Internetu. Wynika to z coraz większych możliwości jakie daje nam Internet. Z jednej strony rosną prędkości korzystania z sieci. Z drugiej …
  • Programowanie aplikacji opoleProgramowanie aplikacji opole
    Oprogramowanie dla firmy. Każdy z nas chciałby mieć własną firmę. Jednak nie każdy ma pomysł! Jest wiele przeszkód, które spotykamy na drodze do posiadania własnej działalności. Przede wszystkim musimy sobie …