Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Hurtownia elektryczna łódźHurtownia elektryczna łódź
    Gdzie kupić sprzęt elektroniczny – szybko i niedrogo?. Jesteś znudzony przeglądaniem ofert na allegro lub innych serwisach w poszukiwaniu sprzętu elektrycznego? Jakość sprzętu pozostawia wiele do życzenia a dodatkowo opis …
  • Wiertarki coraz bardziej doskonałeWiertarki coraz bardziej doskonałe
    Niektórzy z nas pamiętają czasy, kiedy jedynym sposobem zaopatrzenia się w wiertarkę elektryczna było kupienie jej na bazarze od handlujących różnymi akcesoriami Rosjan – taka sytuacja panowała w na przełomie …