Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Komputer powodem dysleksji uczniówKomputer powodem dysleksji uczniów
    Komputery opierają się na szeregu różnorodnych programów, które ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie. Wyróżniamy, między innymi, programy związane z edytorami tekstowymi. Pozwalają one zapisywać wszelkie informacje pisemne. Ponadto konstrukcja programu pilnuje …
  • Korzyści z małych urządzeńKorzyści z małych urządzeń
    Niewątpliwie bardzo ważnym elementem w życiu każdego człowieka jest elektronika. Wielu z nas z tym pojęciem styka się na co dzień, w pracy czy w domu. Często wielu z nas …