Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.

Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu.

Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Technika na co dzień!
    Samo słowo technika ma z pewnością wiele oblicz, i wiele znaczeń. Jest to szeroko pojęta dziedzina naukowa, która wniosła bardzo dużo do życia człowieka, bez względu na kraj, czy wiarę. …
  • Urządzenia multimedialne do domu
    Jak najbardziej kwestia wykorzystywania urządzeń multimedialnych w warunkach domowych jest bardzo oczywista. Każdy na pewno ma jakieś swoje ulubione urządzenia, którym lubi się posługiwać. Najczęściej w domach wykorzystywane są telewizory, …