Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Ogólny zarys współczesnej elektronikiOgólny zarys współczesnej elektroniki
    Elektronika jest gałęzią fizyki, i specjalizacją w inżynierii, która bada i zastosowuje układy, których działanie oparte jest na przewodnictwie i kontrolowanym przepływie mikroskopijnych elektronów i innych cząstek naładowanych elektrycznie. Elektron, …
  • Nowości techniczneNowości techniczne
    Każdy z nas szuka jakiś nowoczesnych rozwiązań i możliwości, które w jakiś sposób mogą wpłynąć na komfort i jakość naszego życia. Z pewnością nowe możliwości daje nam dzisiejsza technika, która …