Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce. Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „Remarketing w wyszukiwarce” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • MP3 dla audiofilaMP3 dla audiofila
    Potrzeby poszczególnych użytkowników popularnych odtwarzaczy MP3 różnią się od siebie. Jednakże każdy szanujący się audiofil przy wyborze odpowiedniego sprzętu kieruje się jego najwyższą jakością. MP3 stworzone z myślą o wszystkich …
  • Praktyczna technikaPraktyczna technika
    Normalną rzeczą jest to, że w dzisiejszych czasach naprawdę bardzo często dochodzi do tego, że ludzie chcą za wszelką cenę inwestować swoje pieniądze w takie przedmioty ,które to charakteryzują się …