Remarketing w wyszukiwarce

Remarketing w wyszukiwarce . Od pewnego czasu użytkownicy Google Adwords mogą korzystać z nowej funkcji, jaką jest „ Remarketing w wyszukiwarce ” (RLSA – Remarketing List for Search Ads). Usługa ta daje możliwość tworzenia kampanii reklamowych przeznaczonych na wyszukiwarkę. Inne opcje można zastosować w stosunku do typu użytkownika (nowy lub powracający), aby przekaz reklamowy został właściwie dobrany do odbiorcy.Kampania remarketingowa ma służyć wracaniu klientów, którzy odwiedzili stronę internetową firmy, ale z jakiś powodów nie dokonali zakupu. Należy ich zachęcić do powrotu i sfinalizowania transakcji. Taka forma pozwala na dotarcie do tych użytkowników sieci, którzy cały czas są na etapie wyboru, sprawdzania różnych opcji. To ich trzeba namówić i przekonać, że dobrze zrobią, dając ponownie szansę naszemu przedsiębiorstwu. Działania rozpoczęte już na etapie korzystania przez odbiorców reklam z wyszukiwarki internetowej, dają lepsze efekty, są bardziej spersonalizowane. Tworzone są np. dokładniejsze hasła reklamowe.

Leave a Reply

Strony
Zobacz koniecznie
  • Wyposażenie stoisk targowych Wyposażenie stoisk targowych
    Wyposażenie stoisk targowych. W obecnych czasach jeżeli firma chce zaistnieć na rynku jednym z obowiązkowych działań w tym zakresie jest wystawiennictwo na targach. Każda firma, aby dobrze wypaść na tle …
  • Bardzo nowoczesne hotelarstwo Bardzo nowoczesne hotelarstwo
    Niektóre z hoteli potrafią być onieśmielające. Zwłaszcza dla tych, którzy korzystają z nich rzadko i nie znają hotelowej etykiety. Duży stół recepcyjny, kolejne formalności mogą odstraszać. Tymczasem kolejne hotele przechodzą …