Reklama w środkach masowego przekazu
Środki masowego przekazu są najpopularniejsze, jeżeli chodzi o reklamę. Dzieje się tak, dlatego że firmy mogą w ten sposób dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. Nie ma, więc w tym nic dziwnego, że duże firmy tak często reklamują się w mediach. Wiele firm jednak nie docenia potęgi Internetu. Reklama w nim jest dużo tańsza, lecz jeżeli dobrze umieszczona i odpowiednio przedstawiona morze być równie skuteczna. Jeżeli chodzi o reklamę w wiadomościach to naturalnie reklamują się tam partie polityczne oraz duże firmy produkcyjne o inwestycjach, których bardzo głośno jest w wiadomościach. Nie możemy jednak zapominać o radiu, w którym reklama jest tańsza od tej w telewizji, ale i mniej skuteczna, bo dociera do mniejszej grupy odbiorców. W reklamie chodzi przede wszystkim o to by jak najwięcej ludzi ją zobaczyło. Największe możliwości w tej dziedzinie dawniej dawała telewizja, lecz obecnie już chyba wyprzedził ją Internet lub są na równi. Reklama jak każdy wie jest dźwignią gospodarki, dlatego tak chętnie stosowana przez firmy jest tak droga gdyż popyt napędza podaż.